torsdag 21 augusti 2014

Vilken bok vill ni helst se recenserad?


Jag har ju en hel del att recensera, särskilt efter den där onödigt långa bloggpausen (-.-) och därför tänkte jag höra med er vad ni helst vill läsa om. Jag har inte med några recensionsex, för de kommer jag självklart recensera i vilket fall. Det går att rösta på flera olika alternativ, så sätt igång! Ni får väldigt gärna kommentera och berätta varför ni vill läsa en recension av just den boken,

Vad vill ni helst se recenserat?













 
pollcode.com free polls

Troligtvis kommer det att dyka upp en hel del månadssammanfattningar allt efter som här på bloggen, ända från november då jag pausade bloggandet. Inte för att det blev särskilt mycket läst alla månader *skäms*. Och en Book Haul ska jag snart spela in, men jag väntar fortfarande på lite böcker.


18 kommentarer:

  1. -.- förutom boken jag bockade för vill jag även se en recension av matchad! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okidoki, inte för att jag vet vilken bok du bockade för men...haha :D

      Radera
  2. sv: Om jag stannar var en lite annorlunda bok men man ville veta hur det skulle gå, väldigt lättläst bok :)

    SvaraRadera
  3. Det skulle vara kul om du recensionerade, på Ibland bara måste man! För gillade verkligen Levithans bok Jag, En! Även Låt vargarna komma och Rädda mig inte! Har hört talas om alla de som jag nämt innan, men så klart roligt med nya böcker också.. som kanske Nya Kontakter! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej, vill verkligen läsa Jag, En. Den verkar såå bra! Kan avslöja så mycket som att jag gillade Låt vargarna komma riktigt mycket och Rädda mig inte! var en mycket bra uppföljare. Ja, alltid kul med lite nytt, Nya kontakter var väldigt bra :)

      Radera
    2. Du får jätte gärna kolla in min recension på Jag, En .. som du hittar här: http://drawreadandtakeaphoto.blogspot.se/2014/07/jag-en.html
      När jag kollade upp Nya kontakter .. så verkade det vara en bra handling!

      Radera
  4. "Låt vargarna komma" skulle jag vilja läsa en recension av. :) Har förstått att den är väldigt hypad, men har inte läst den själv. Vore kul att läsa vad du tycker!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt, det ska jag ordna! Läs den, Lisa! En himla bra och fin bok :)

      Radera
  5. Jag skulle vela se Låt vargarna komma, Ibland bara måste man, Across the universe och rädda mig inte som recensioner. Även om jag självklart skulle vela välja alla så är det dem som jag helst vill läsa om. :3
    Anledning till Låt vargarna komma är att den verkar så bra men jag vill liksom veta lite mer än bara att den är bra. Ibalnd bara måste man för jag verkligen har älskat det jag har läst av David Levithan och undrar om den här också är något att läsa (För övrigt älskar jag omslaget på den boken). Across the universe för att jag har varit intresserad av den länge men tvekat lite då jag tycker att den kanske inte är allt för billig (vackert omslag där också, speciellt inbunden och därav priset). Och rädda mig inte för att jag läser den nu och det är väldigt kul att jämföra med andra vad de tycker. :)
    (Säkert hur lång kommentar som helst men det är kul antar jag) XP

    SvaraRadera
    Svar
    1. Toppen! Hahah, ja, vad kul :)
      Jag gillade Låt vargarna komma starkt, en fin bok som jag varmt rekommenderar. Jag tycker också om David Levithan och är definitivt sugen på att läsa mer av honom. Ja, visst är det fint! Across the Universe tycker jag du ska läsa, gillade den mycket och ser fram emot att läsa nästa del. Köp den häftade varianten vetja! Fast jag håller med, den inbundna är mycket finare hehe.. Även Rädda mig inte! gillade jag mycket, en värdig uppföljare helt klart. Jaså, vad tycker du hittills? Ser fram emot att läsa din recension :)
      Haha, det gör absolut ingenting, tvärtom, jag älskar långa kommentarer. Så tack, haha, för den långa kommentaren xD

      Radera
    2. Hittills gillar jag den verkligen men har av någon anledning väldigt svårt att komma in i den. Så jag kommer typ ingen vart. :/ Men den är bra ändå :)

      Radera
    3. Roligt, men synd att du inte fastnar och kommer någon vart :/ Hoppas det blir bättre! :)

      Radera
  6. Jag vill gärna se vad du tyckte & tänkte om A game of thrones - beror mest på att jag har plöjt igenom de 3 första böckerna och säsong 1-4 under de 3 sista veckorna på sommarlovet...

    Även Nya kontakter, jag minns att jag tyckte väldigt mycket om boken och vill se vad ditt omdöme blir :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag ÄLSKAR Game of Thrones (både böckerna och tv-serien), men det borde inte vara någon hemlighet eftersom jag har tjatat mycket om det, i alla fall om man har följt min blogg ett tag. Åh, jag vet, det är beroendeframkallande!! I LOVE IT! <333

      Roligt! Ska ta och kolla in din recension! :)

      Radera
  7. Jag skulle jättegärna vilja veta vad du tycker om mina favvoböcker av dem du har läst: Låt vargarna komma, Järnkonungen och Rädda mig inte :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! Kan säga att jag gillade dem mycket alla tre :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...