lördag 27 september 2014

BOKMÄSSAN WOOP!!

Just nu sitter jag i bilen på väg mot Göteborg och Bokmässan för tredje året i rad. Woop woop, I'm so excited! Tyvärr är jag bara där idag, under lördagen, och inte på söndag, men ändå. PEPP.
Jag kommer vara på Bokälskarträffen klockan 14.00 vid Bonnier Carlsens monter. Jag hoppas att jag träffar många av er där. Om ni får syn på mig någon gång under mässan, tveka inte att gå fram och hälsa! Det ska bli superkul att träffa en  massa härliga människor, köpa böcker och allt annat skoj med Bokmässan.

JAG ÄR SÅ TAGGAD! AAH! WOOP!





12 kommentarer:

  1. Hello! I've been following your site for a while
    now and finally got the bravery to go ahead and give you a shout out
    from Dallas Tx! Just wanted to say keep up the fantastic work!


    My site; Titanium Pro X

    SvaraRadera
  2. Hej, jag skulle bara vela tipsa dig om en tävling som min kompis har på sin blogg. Jag vet att det inte är så kul att få reklam osv. i sina kommentarer men hon är ganska ny inom bloggvärlden och när jag senast kolla så var det ingen som anmält sig till hennes tävling än. Med andra ord så tycker jag synd om henne och jag vill hjälpa henne helt enkelt. Det vore verkligen kul ifall du skulle kunna vara med. :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt med en ny bokbloggare! Jag får genast ta och kolla in hennes blogg. Tyvärr äger jag redan boken hon tävlar ut, men annars hade jag gärna deltagit :)

      Radera
  3. Hej! Jag har nominerat dig i en award/tag (vet helt ärligt inte riktigt vad det är). Om du vill läsa inlägget och själv göra taggen så kan du läsa mer här: http://bokpandan.blogspot.se/2014/10/sisterhood-of-world-blogger-award.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, vad roligt!! Tack så mycket! Ska göra den så snart jag kan :D

      Radera
  4. Också jag har nominerat dig på min blogg, synd att du redan blivit nominerad som jag ser i en tidigare kommentar. Men om du vill slå ihop dem så här har du mitt inlägg :) trevlig helg !

    http://iregnet.blogspot.fi/2014/10/sisterhood-of-world-bloggers-award_25.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Superroligt! Jag älskar att bli nominerad och taggad, ju fler desto bättre. Det uppskattas ;) Jag hade inte aning om vem du eller din blogg var förrän nu, men det ska det bli ändring på. Jättefin blogg! :)

      Radera
    2. blir roligt att läsa dina svar sen ! :) jag är relativt ny som bokbloggare men roligt om du hittar nåt du gillar där ! tack ska du ha och detsamma, du har också en jättefin blogg :)

      Radera
  5. Har också taggat dig, haha: http://mittimellan-ella.blogspot.se/2014/10/sisterhood-of-world-bloggers-award.html :D <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hahah, taaack!! Jätteroligt! :D <3

      Radera
  6. Oooch du får en taggning av mig också ;)
    http://bookfinger.blogspot.se/2014/11/sister-brotherhood-of-world-bloggers.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ooooch tack till dig också! ;) Ska genast göra den då haha :D

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...