måndag 23 februari 2015

Marry, Kiss, Cliff TAG

Jag och min kompis Milda bestämde oss för att göra en tag, nämligen Marry, Kiss, Cliff Tag som rubriken antyder. Vi har inte blivit taggade att göra den eller något, men vi ville helt enkelt det. Jag ber om ursäkt för att det är så dåligt fokus på oss, men men... Jag hoppas att videon är rolig att kolla på trots det och att ni tycker om den. Vem kastar vi ner från en klippa? Vem gifter vi oss med och vem kysser vi? Kolla på videon för att ta reda på det!



Val och kval, inte sant? Att välja mellan Augustus, Étienne och Jace, ooohh, way too hard. Och jag vet. Mitt uttal när jag säger "Valentine, get the heck down of the cliff", haha det låter för roligt och jag hade ingen aning om vad jag sa egentligen. Hade ingen kontroll på min mun, haha.

Vem skulle du gifta dig med, kyssa och kasta ner från en klippa?
Gjorde vi rätt val?


8 kommentarer:

  1. Hejsan! Det skulle vara kul om du kunde göra en lista på böcker du vill ha. För jag vet inte riktigt vad jag ska köpa själv för jag har ingen inspiration:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej! Jo, men det kan jag absolut göra :) Däremot lär listan bli väldigt lång så jag får väl försöka korta ner den lite ;)

      Radera
  2. hahah, åhh, tyckte så synd om dig när du blev tvungen att välja mellan Augustus, Étienne och Jace, det är ju omöjligt...

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jaa usch, det var HEMSKT, haha.. ;)

      Radera
  3. Älskar den här taggen! Ska försöka göra den någon gång...

    Har taggat dig:
    http://dolasbokblogg.blogspot.se/2015/03/en-bokbloggares-hemliga-liv-tag.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, jag med. Det får du ta och göra!
      Åh, tack för taggen :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...