tisdag 21 april 2015

Boklyckan fyller 3 år!

Idag, den 21 april, för tre år sedan startade jag min bokblogg och publicerade mitt första inlägg. Det känns helt otroligt att det är hela TRE år sedan. Hur kunde tiden gå så fort? Sedan dess har jag hunnit göra jättemånga roliga saker, träffa en massa trevliga bokbloggare, läsa hur många bra böcker som helst, gå på bokmässor och mycket annat. Och inte nog med att bloggen fyller idag, det råkar faktiskt vara så tokigt som att jag själv fyller år imorgon. Haha, snacka om timing! ;)

Med det här inlägget vill jag inte bara gratta bloggen, utan också passa på att tacka er. Tack så himla mycket för att ni läser och följer min blogg! Det något betyder oerhört mycket för mig. Jag blir så glad varje gång jag ser att någon ny har hittat hit eller att jag har fått en ny kommentar. Det är kul att se att besökarsiffrorna stiger!

Och tusen tack till alla bokbloggare som har välkomnat mig. Bokbloggarvärlden är fantastisk! Det är en sådan härlig gemenskap och ni är sådana underbara människor! Skulle vilja ge er alla en stor bamsekram! Jag har lärt känna många snälla bloggare som har kommit att bli mina vänner. Tusen tack för dessa år! Hoppas att det blir MINST lika många till! Jag önskar er alla en fortsatt trevlig kväll så ses vi igen imorgon. Håll ögonen öppna för morgondagens inlägg, det lär bli skoj... Återigen, tusen tack och kramar för att ni läser min blogg!



20 kommentarer:

  1. Oj, GRATTIIIIS BOKLYCKAN! Tusen tack för en himla underbar blogg, hoppas det blir måååånga fler år! :D <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nämen TACK så himla mycket bästa Elvira!! Tack själv fina du! ;D <33

      Radera
  2. Dubbelt grattis, både till dig och bloggen!! :D

    SvaraRadera
  3. Grattis på bloggfödelsedagen!

    SvaraRadera
  4. Grattis! :D Och tack för en bra blogg!

    SvaraRadera
  5. Grattis till både dig och bloggen :)

    SvaraRadera
  6. Grattis i efterskott! :)

    SvaraRadera
  7. Superstort grattis i efterskott!! <3 till en fin blogg och en fin bloggare!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh, men tusen tack bästa Miriam!! :D <3
      Kram! <3

      Radera
  8. Grattis i efterskott!! :D men ja det är ju idag du fyller, så grattis till just dig! <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Taaack så jättemycket Hannah!! :D <3
      Kramar <3

      Radera
  9. Stort grattis i efterskott!!
    Tack igen för nomineringen till Liebster award, jag har skrivit mitt inlägg nu om du vill se vad jag svarade på dina frågor <3
    Kramis finis
    Cecilia
    http://varbokvarld.blogspot.se/2015/04/liebster-award.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack fina du!! :)
      Åh, vad roligt. Super! :D
      Kramisar <3

      Radera
  10. Grattis! :) <3 Vet att jag är lite efter och så (väldigt efter) men tiden har bara inte räckt åt på senaste tiden så jag försöker ta igen lite nu. :P

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar!! :D <3 Jag förstår det, haha. Har själv varit i den sitsen ;) Och nu råkar det ju vara så att jag också är väldigt sen, med att svara :p

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...