onsdag 13 maj 2015

Semester, tjoho!

Detta är en kort vecka i skolan. Endast måndag, tisdag och onsdag tillbringas där den här veckan. För min del endast måndag och tisdag eftersom jag nämligen ska åka till Italien idag, onsdag. Härligt va? Jag är ledig i hela fem dagar, om man räknar med idag, och kommer hem på söndag. Det ska bli jätteskönt att få komma bort lite, förhoppningsvis till värmen. Ingen tvekan om att det kommer bli soligt i alla fall! Därför kommer det vara lite tomt på bloggen de kommande dagarna, om jag inte lyckas knopa ihop några tidsinställda inlägg, men det är tveksamt. Just nu sitter jag förmodligen på flyget till Italien och detta är alltså ett tidsinställt inlägg. Jag hoppas att ni får en fortsatt trevlig vecka och ledighet, så ses vi snart igen!




6 kommentarer:

  1. Åh jag ÄLSKAR Italien, vart åker/åkte du? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är underbart!! :D Jag ska till staden Bologna som ligger ganska nära Milano :) <3

      Radera
  2. Hej Alba :) som du kanske har sett har jag i några månaders tid haft gästbloggare på min blogg varje lördag i kategorin Mer kärlek åt bokbloggarna. Nu undrar jag om du skulle vara intresserad att dela med dig av dina tankar kring bokbloggandet. Detta skulle gälla en lördag i juni-månad så du skulle absolut ha tid att njuta av din härliga semester och du skulle alltså få svara på ca 20 frågor om bloggandet och böcker. Hör av dig om du är intresserad eller om du vill ha mera information innan du bestämmer dig så mejlar jag dig med frågorna och så får vi bestämma ett datum som passar dig :)

    Kram, Liza - iregnet

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hejsan! :) Jo, det har jag lagt märke till. Tycker för övrigt att det är en rolig idé och jag älskar att läsa inläggen ;) Åh, men vad roligt! Det kan jag absolut inte tacka nej till. Superskoj! :D

      Kramar <3

      Radera
  3. Åhhh.. Vad skönt! Du ska veta att jag är fruktansvärt avundsjuk på dig just nu .. Haha! ;) Tur att skolan snart är slut = att jag själv åker på utlandssemester , förhoppningsvis. Vi har inte bokat något än, men vi har pratat om det.. Så bara att hålla tummarna. Hoppas att du får det jätte bra i Italien! :D /kraaam <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Eller hur?! Så himla härligt! Vem tackar inte ja till en liten semester till Italien? Förstår att du är avundsjuk... ;)

      Ja, det om något ska bli skönt. Är så trött på allt pluggande och all denna stress. Åttan har varit en hetsig tidsperiod. Enligt några källor i min skola är åttan det tuffaste året i högstadiet, så tur att det snart är avklarat ;) Däremot vill jag samtidigt inte att terminen ska ta slut, för det betyder att det är ett år närmare min skolas eventuella nerläggning :( För ja, jag går på Grennaskolan <3

      Jag ska faktiskt på semster igen nu i sommar - och igen. Först med min mormor till London och sedan (troligtvis) men min morbror och mina kusiner till Spanien där de bor. Yay! :D Jag håller tummarna med dig Hannah! Oc tack så mycket, det hade jag :D
      Kramisar <3

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...