tisdag 16 juni 2015

Top Ten Books On My TBR For Summer 2015

Det är återigen tisdag och dags för Top Ten Tuesday! Varje tisdag anordnar The Broke and the Bookish något som kallas Top Ten Tuesday, vilket går ut på att man ska lista sina favoriter inom ett valt ämne.


Veckans ämne är: Top Ten Books On My TBR For Summer 2015
Något som är ganska lätt att lista ur mitt tycke. Nästan så lätt att det blir svårt, haha. Vilka ska jag välja? Jag vill och hoppas läsa så himla många böcker nu i sommar. Vi får se hur många av dem som faktiskt hinns med... För om jag känner mig själv rätt så kommer jag läsa en massa oplanerat och spontant också. Hur som helst, här kommer min lista! Jag äger inte alla av böckerna ännu, men jag har i vilket fall tänkt införskaffa dem under sommaren.

10. Enklav av Ann Aguirre
9. Jag ger dig solen av Jandy Nelson
8. What I Thought Was True av Huntley Fitzpatrick

 

7. Sista riket av Brandon Sanderson
6. The Wishing Spell av Chris Colfer
5. The One av Kiera Cass


4. Isla and the Happily Ever After av Stephanie Perkins
3. Crown of Midnight av Sarah J. Maas
2. Du är aldrig ensam av Sarah Dessen



1. Since You've Been Gone av Morgan Matson (som jag för övrigt också läser för tillfället)


Vad har ni tänkt läsa i sommar?


2 kommentarer:

  1. Å, "Jag ger dig solen" är så bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Håller tummarna för att jag också ska tycka det! :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...