söndag 5 juli 2015

Läs-a-lot TBR

Som ni kanske vet så anordnar Nelly och Elin sommarens Läs-a-lot, och imorgon går den av stapeln! Jag deltog inte förra året, eller något annat år heller för den delen, så det här blir min första Läs-a-lot. Jag är jättetaggad! Dessvärre så jobbar jag sex av totalt sju dagar nästa vecka och har inte mycket tid till att läsa, så vi får se hur mycket det faktiskt blir läst. Självklart ska jag försöka läsa så mycket som möjligt, men jag lär säkerligen missa de flesta lässpurterna. Attans! Temat för Läs-a-lot:en är böcker som man har velat läsa länge och detta är vad jag tänkt läsa:


Jag tvivlar starkt på att jag kommer hinna läsa alla böcker, men det här är i alla fall vad jag skulle vilja få läst. Jag kommer först och främst koncentrera mig på The DUFF som jag har velat läsa hur länge som helst, men sedan vet jag inte riktigt vilken bok jag bör ta mig an. Har ni några förslag på vilka av böckerna jag borde prioritera?

Mina mål för Läs-a-lot:en:
  • Läsa ut minst två böcker
  • Läsa minst 75 sidor per dag

Förhoppningsvis så hinner jag uppdatera läget på läsfronten imorgon kväll och hur det går i Läs-a-lot:en. Nu är det bäst att jag går och sover och laddar inför Läs-a-lot! Och jobb, haha. Lycka till allihopa! Läs så det ryker!


6 kommentarer:

  1. Åh ja börja med The duff! :D Men sen borde du ta The one :)

    SvaraRadera
  2. Vilken fin läshög!! :D Kan tänka mig att du har många bra böcker där! The duff, (varför kan den inte översättas till svenska !?) Isla och Amy and Roger vill jag läsa själv. Speciellt den sistnämnda!! På svenska så är den slut på alla bokställen, så funderar att köpa begagnad - för jag vill ha! Haha. // kram på dig <33

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Bara bra böcker hela högen ;) Håller med! Är det inte dags att se till att dessa böcker blir översatta till svenska snarast möjligt? The DUFF var hur bra som helst, och Amy & Roger likaså. Åh, vad tråkigt att den inte finns inne någonstans :/ Begagnat är bra, haha! // Kraaam <33

      Radera
  3. Vilken trevlig hög till läa-a-lot.

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...