tisdag 7 juli 2015

Top Ten Hyped Books I've Never Read

Det är återigen tisdag och dags för Top Ten Tuesday! Varje tisdag anordnar The Broke and the Bookish något som kallas Top Ten Tuesday, vilket går ut på att man ska lista sina favoriter inom ett valt ämne.

Veckans tema är: Top Ten Hyped Books I've Never Read
Åh, vad lätt! Även fast jag läser en hel del hypade böcker så har jag långt ifrån läst alla jag vill läsa. Inom just den här kategorin finns det hur många som helst, det kan jag lova er. Tyvärr har man ju inte tid att läsa alla böcker heller... Så många böcker, så lite tid.

10. Cinder av Marissa Meyer
9. Sista riket av Brandon Sanderson
8. Fifty Shades of Grey av E.L. James


7. The Raven Boys av Maggie Stiefvater
6. Papertowns av John Green
5. Amy and Roger's Epic Detour av Morgan Matson


4. To All the Boys I've Loved Before av Jenny Han
3. Eleanor & Park av Rainbow Rowell
2. The Wishing Spell av Chris Colfer


1. Vampire Academy av Richelle Mead


Vilka hypade böcker har ni ännu inte läst?


4 kommentarer:

  1. Vampyrer Academedia hade också passat bra på min lista :) och åååh Land of stores! SOM jag vill Läsa! *-*

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tror du menar Land of Stories. Land of Stores låter mer som en Sophie Kinsella titel ;)

      Radera
    2. Jag har en massa dystopier som jag aldrig kommer läsa, som t.ex. Divergent. Det är tyvärr inte min kopp te. Vill dock väldigt gärna läsa Cinder snart.

      Radera
    3. Elvira: Folk har försökt övertala mig att läsa den i flera ÅR, men än så länge har jag inte tagit tag i saken...hehe ;) Får se till att göra det snart :p Och vilken tur att det inte bara är jag som ännu inte läst Land of Stories! Verkar som att alla läst och älskat. Vill ju också <3

      Maja: Haha ja, det verkar som att hon glömde bort i:et xD Lätt hänt, haha. Tråkigt att du inte är så förtjust i dystopier, det finns ju så många bra! Cinder är jag också väldigt sugen på :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...