torsdag 24 december 2015

God jul alla bokälskare!

Hejsan! Jag tänkte titta in här en snabbis nu på julaftons morgon för att önska er alla en riktigt god jul. Hoppas att ni får en fantastisk dag med nära och kära, mycket god mat och även en del fina klappar under granen. Tyvärr blev det ju ingen snö i år, vilket självklart drar ner lite på julstämningen, men den får vi klara oss utan.


Jag har faktiskt redan fått ett par klappar av mina kompisar, varav två är något så underbart som böcker. De två böckerna är The Wishing Spell av Chris Colfer och To All the Boys I've Loved Before av Jenny Han. Jag har hört så mycket gott om dem bägge och ser verkligen fram emot att få börja läsa dem. Jag har faktiskt tjuvstartat och börjat läsa i The Wishing Spell, hehe. Hittills är den superbra! Tusen tack för klapparna! Jag håller tummarna för att ni också får några bokpaket av tomten.


Efter ett par veckors frånvarande från bloggvärlden hoppas jag nu på att vara tillbaka igen. Jag har visst råkat försumma bloggen ett tag, men det blir det förhoppningsvis ändring på framöver. Saknat er har jag i alla fall gjort.

Hur som helst så får ni ha en fortsatt fin julafton!

4 kommentarer:

  1. God jul och roligt att du är tillbaka. Har saknat dig i bloggvärlden! =)

    SvaraRadera
    Svar
    1. God fortsättning! Ja, det är kul att vara tillbaka igen :)

      Radera
  2. Jag har taggat dig! http://bokparadis.blogg.se/2016/january/nyarsloftestaggen.html#comment

    SvaraRadera
    Svar
    1. Vad roligt! Tack för taggen! Ska göra den så snart som möjligt :D

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...