fredag 20 maj 2016

Vinnarna av födelsedagstävlingen!

Då var tävlingen över och det är nu dags att avslöja vinnarna i min födelsedagstävling! Det finns väl ingen mening med att dra ut på det så mycket mer?

3:e pris går till... Mathilda Karnell!
2:a pris går till... Rebecka på Läsdagboken!
1:a pris går till... Elin Helmersson!

Stort grattis till er tre! Ni har alla fått varsitt mejl från mig (förutom Rebecka, då jag inte har din mejladress, så lämna antingen en kommentar med mejladressen eller släng iväg ett mejl till mig!) med vidare instruktioner. Svara senast på måndag, annars går vinsten vidare till någon annan. Hoppas att ni är nöjda med era vinster och att ni kommer gilla böckerna. Tack så jättemycket till Gilla Böcker som sponsrade tävlingen! Och tusen tack till alla som var med och deltog!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...