torsdag 7 juli 2016

Läs-a-lot TBR

Nästa vecka går Nellys sommar-Läs-a-lot av stapeln och pågår mellan den 12-18 juli. Jag deltog förra året och tyckte det var jätteroligt, så jag kommer absolut vara med i årets Läs-a-lot också. Tyvärr kommer jag precis som förra året jobba under hela veckan samt även lägga mycket tid på att skriva och tidsinställa inlägg inför tiden jag är borta på språkresa, så jag har ingen aning om hur mycket läsning det faktiskt kommer bli. Dessutom kommer jag också missa hela sista dagen då jag åker till England tidigt på morgonen. Men jag ska försöka läsa så mycket som möjligt! Här är min TBR-hög:



Jag kommer definitivt inte hinna läsa alla de här böckerna, men jag hoppas på att i alla fall lyckas läsa några. Jag är lite osäker på vilken jag ska börja med, men jag funderar på att börja med något lätt som Pretty Little Liars. Vad tycker ni?

Mina mål för Läs-a-lot:en:
  • Läsa minst 80 sidor varje dag
  • Läsa ut minst tre böcker
Förhoppningsvis kommer jag hinna uppdatera om hur det går för mig varje kväll, men jag är inte säker med tanke på både mitt jobb och allt som måste packas och tidsinställas. Min sammanfattning kommer nog upp på söndag, eller måndag om det visar sig att jag lyckas läsa lite under måndagen trots allt. Vi får helt enkelt se! Lycka till med läsandet!

1 kommentar:

  1. Du, bara är såååå bra!! Men datumen för läsaloten är 12-18 bara så du vet :-)
    Härligt fin hög hos dig.
    Kram Cissi

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...