lördag 2 juli 2016

Veckans bokbloggsfråga - vecka 26

Bokbloggsfrågan anordnas av Barnboksbloggen och går ut på att man varje vecka svarar på en bokrelaterad fråga. Veckans fråga lyder:

Hur påverkar sommaren ditt bokbloggande? Lägger du ner mindre tid på bloggandet under sommaren eller lägger du tvärtom ner mer tid nu när du förhoppningsvis är ledig? Kommer du köra några speciella teman, utmaningar eller tävlingar på din blogg nu under sommaren eller kommer kanske att ha ett semesteruppehåll från bloggen istället?

Jag tenderar att både läsa och blogga mer under sommaren eftersom jag är ledig från skolan och slipper prioritera den vanligtvis stora hög med läxor som måste göras och uppsatser som måste skrivas. Men sommarlov betyder också sommarjobb, så helt ledig är jag inte, men med tanke på att jag inte har någon skola att tänka på när jag väl kommer hem från jobbet så brukar både lite läsning och blogg hinnas med. Däremot så har jag en fullspäckad sommar framför mig och jag kommer vara borta en hel del utan tid till att blogga, så schemaläggsfunktionen kommer användas flitigt i sommar.

Några speciella teman kommer jag inte ha, förutom Top Ten Tuesday som jag hoppade på i år. Precis som förra sommaren kommer jag också delta i Nellys Läs-a-lot. Dessutom kommer jag anordna min årliga sommartävling med kluringar precis som vanligt, så håll ögonen öppna några veckor framöver!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...