onsdag 10 augusti 2016

Läs-a-lot sommar 2016 - Dag 3 & 4


Jag hann aldrig skriva klart om Läs-a-lot sommar 2016 innan jag åkte iväg på språkresa då packning och planering av tre veckors inlägg kom emellan. Därför tänkte jag istället skriva om det nu och utvärdera dagarna samt sammanfatta det hela. Jag börjar med dag tre och fyra! Dag tre var en riktigt bra dag i läsväg då jag lyckades läsa ut hela Du, bara och därmed landade på 308 sidor. Yay, bra jobbat! Däremot var dag fyra inte någon höjdare. Jag påbörjade Scarlet, men kom bara 45 sidor in.


Antal lästa sidor dag 3: 308
Antal lästa sidor dag 4: 45
Totalt antal lästa sidor: 828
Totalt antal utlästa böcker: 3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...