tisdag 23 augusti 2016

Min resa till Bournemouth - Bilder

Hej kära vänner! Nu är tanken att jag ska berätta för er om min språkresa till Bournemouth, men eftersom jag var borta i hela tre veckor så vet jag inte riktigt hur jag ska lägga upp det. Varenda dag var så händelserik och jag vill berätta om så mycket som möjligt utan att utelämna någon rolig aktivitet eller detalj. Därför tänker jag att ni får bestämma hur mycket ni vill veta helt enkelt och vilket sätt ni skulle föredra. Ett alternativ är att jag delar upp det i tre inlägg och berätta om en vecka i taget, men det blir hemskt mycket att skriva då om jag skulle välja att vara detaljerad. Ett annat alternativ är att jag gör på liknande sätt, men att jag endast skriver lite kort om viktiga dagar och nämner vilka aktiviteter vi hade varje dag. Skulle något av alternativen kunna vara en bra idé? Jag tror jag föredrar det senare, eftersom det inte alltid finns så mycket att säga om varje dag. Lämna gärna en kommentar and let me know! Idag tänkte jag hur som helst visa er ett litet urval av de många bilder jag tog under min resa. Över till bilderna!




     

1 kommentar:

  1. Jag tycker båda alternativen låter bra, så du kan gärna välja det andra om det känns bättre :) och å dör lite av bilderna! Så himla färggranna, somriga och glädjefyllda - du verkar verkligen ha haft det roligt!

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...