lördag 6 augusti 2016

Tävlingen är avslutad!

Hejsan mina fina! Det är lördag och klockan har precis slagit 23:59, vilket betyder att tävlingen nu är avslutad. Det har som vanligt varit riktigt roligt att anordna sommartävlingen i år igen, även om det självklart kräver en hel del tid och energi. Jag hoppas ni är nöjda med min insats, och er egen också för den delen. Håller tummarna för att jag i år lyckades göra en tävling som varken var för lätt eller för svår. Vad tycker ni om tävlingen? Jag skulle jättegärna vilja höra era synpunkter och få lite respons.

Jag är inte hemma nu i denna stund, och har heller inte varit det under hela tiden tävlingen har pågått. Jag befinner mig nämligen på språkresa i Bournemouth, som är en kuststad på Englands sydkust (ca 2,5 timmars bilresa från London). Jag har nog tjatat en hel del om det redan innan jag åkte (eller?) så jag tror att de flesta av er redan vet om det vid det här laget. Jag åkte tidigt måndag morgon den 18 juli och kommer hem sent på söndag kväll den 7 augusti. Därför har jag tyvärr ingen möjlighet att presentera vinnarna ännu, utan det gör jag efter att jag har kommit hem helt enkelt. Ni får ha det så bra tills dess!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...