fredag 27 juli 2012

Ytterligare om min läsning

Jag har nu läst ut "Dansar Elias? Nej!" av Katarina Kieri, "Korpens port" av Anthony Horowitz och "Trollkarlarnas hemliga pakt" av Diana Wynne Jones. Därmed har jag tyvärr läst ut alla böcker jag har med mig (böckerna ovan är inte alla), så då får jag låna böcker av min lillebrorsa: "Lennart van Helsing - Den hemliga boken" av Tillberg och Betgting (som jag börjar med) och "Boom!" av Mark Haddon.
Senare kanske jag lägger ut en recension av någon av dem utlästa böckerna, men kom ihåg, bara kanske!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...