onsdag 1 augusti 2012

Day 21: Most emotional moment

Som sagt är det ju oerhört sorgligt när någon av mina favoritkaraktärer dör, det är ju ganska självklart att jag tycker det, i alla fall för mig. Även när Dumbledor dör och alla lyfter upp sina trollstavar är det fint, men det är klart, det finns ju många stunder som är värda att minnas och det är ofattbart svårt att bara välja några...
Så den här frågan är nära på omöjlig att svara på och jag skulle vilja tacka J.K. Rowling som har skrivit dessa fantastiskt underbara böcker.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...