torsdag 9 augusti 2012

Day 30: Favourite spell

"Harrys trollformell", Expecto Patronum! Helt klart min favorit och det är häftigt och framförallt speciellt att alla har ett eget djur. Grejen är att ingen vet vad man har för djur förns man har uttalat förtrollningen för första gången.
Sedan måste jag hålla med Ella om att den för med sig ljus, godhet och glädje, raka motsatsen till dementorerna!

Tyvärr är detta sista dagen med 30 Days of Harry Potter. Det har varit väldigt kul och jag har börjat att läsa om serien om ni inte redan visste det.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...