söndag 19 augusti 2012

Min bokhylla: Färgordning

Före

För ett tag sedan bestämde jag mig för att möblera om i min bokhylla. Jag satt och funderade över vad jag skulle ha för ordning i den, det var då det slog mig. Såklart ska den vara i färgordning! Så, jag plockade ut alla böcker och lade dem i olika högar: en röd hög, en brun hög, en rosa hög, en svart hög, en blå hög, osv... Efter det dammade jag alla hyllor och sedan lade jag in böckerna efter färg.
Resultatet:


Efter
 Jag tycker att det är ganska stor skillnad och jag är nöjd med resultatet. Nu väntar jag bara på mer böcker att få stoppa in i bokhyllan! Jag längtar efter att åka till Bokhandeln, för tillfället kan jag inte, jag har många recensioner att skriva, böcker att läsa, tävlingar att fixa och lite annat smått och gott...



2 kommentarer:

  1. Svar: Tackar! Din blogg är också fin! Roligt med färgordning i bokhyllan :-) Bye!

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...