måndag 20 augusti 2012

Nu är sommarlovet över!

Ja, tyvärr stämmer det faktiskt. Sommarlovet är slut och skolan börjar återigen, jag förstår inte hur jag ska orka masa mig upp ur sängen imorgon bitti. Det är så mycket mer jag skulle viljat hinna med under sommarlovet, fastän jag faktiskt har hunnit med ganska mycket, det skulle inte göra mig något om sommarlovet fortsatte i någon vecka till.
Jag ska försöka blogga varje dag, helst mer, men jag vet inte hur mycket tid jag kommer kunna spendera med bloggen. Förhoppningsvis mycket, jag ska läsa så det ryker om det och recensioner kommer trilla in då och då! Jag hoppas att det kommer att bli ett bra läsår, både i skolan och med läsningen och bloggandet.
Idag har jag varit på bibblan och lånat 4 ynka böcker, men ändå, lite nytt att läsa i alla fall. Böckerna blev: Varma kroppar, City of Ashes, Bläckhjärta och Tystnad, tagning. Troligtvis är de alla bra!
Det har varit en fantastisk sommar på alla sätt och vis! Framöver kommer det nog dyka upp en tävling här på bloggen, så håll ögonen öppna...



1 kommentar:

  1. SV: Tack! :)

    Ja, nu har skolan börjat...
    Men det är också kul :)

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...