torsdag 30 augusti 2012

Omslagsduell #2 - Harry Potter

Ja, jag skulle ju ha skrivit det här i tisdags, men jag hade helt enkelt annat för mig. Jag ska egentligen försöka uppdatera varje dag, men det kommer troligtvis inte bli så, men jag lovar att försöka!


Svenska
Engelska











Svenska
Engelska












Svenska
Engelska











Svenska
Engelska











Svenska
Engelska











Svenska
Engelska











Svenska
Engelska















Jag är kär i de engelska omslagen, så jag föredrar alla de engelska framför våra svenska, och jag har väldigt svårt att bestämma några favoriter av de engelska, men jag ska försöka. Oj, jag behöver hjälp! Jag är helt säker på att en av favoriterna är femman i alla fall, därefter får jag hjärnsläpp, och därför så blir hela serien mina favoriter.
Ja, så de engelska omslagen vinner! Vad tycker ni?


2 kommentarer:

  1. Jag tycker också att de engelska/amerikanska omslagen är finast, men när det gäller sjuan så tycker jag att det svenska är bäst ;)

    Fin blogg förresten! :)

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...