söndag 26 augusti 2012

Vilken bok?

Nu ställer jag en fråga till er, vad vill ni ha för böcker just nu? Är det någon bok ni önskar er för tillfället? Kommentera, eller mejla!
Jag längtar efter att City of Heavanly Fire ska komma ut, men det lär dröja ett tag eftersom den kommer först 2013, en lång väntan. Pandemonium längtar jag också efter, men det är inte heller utgiven och jag har bestämt mig för att ej utgivna böcker inte räknas.
Annars vill jag ha The fault in our stars, Jellicoe road, Anna and the French Kiss, Isabellas hemligheter (kanske inte exakt lika mycket som dem andra övriga), Resten får du ta reda på själv, Darkside och En liten hattaffär på hörnet.
Så återigen, vilka böcker är ni sugna på och vill lägga era händer över?

1 kommentar:

  1. Jag skulle vilja ha Rubinröd av Kerstin Gier :)

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...