tisdag 4 september 2012

Bloggen "Cezoz"

Min kompis Sara har skaffat en ny blogg, hon hade en förut på Devote, men hon var inte särskilt nöjd med den och uppdaterade nästan aldrig. Därför ska hon nu börja om, den här gången på Blogspot. Hon har en häst som heter "Hold Pasientes Belle", men kallas Bella, därför skriver Sara om träningar, tävlingar och om sitt vardagsliv. HÄR kan ni besöka hennes blogg!
Hennes blogg skapades i lördags och därför har hon inte skrivit så mycket än.

                            cezoz

4 kommentarer:

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...