söndag 9 september 2012

Bloggen "Lucifix"

Nu kanske ni tror att jag håller på att bli galen, så mycket reklam som jag ger andra bloggar. Men nejdå, det kan jag försäkra er att jag varken är eller kommer bli. Anledningen till allt detta bloggandet om andra bloggar är att mina kompisar plötsligt har fått upp ögonen för att börja blogga. Som ni då kanske har sett har jag skrivit om två andra bloggar tidigare, Saras och Claras,  här kommer en till!
Min kompis Elin har precis startat en blogg, Lucifix. Hon har aldrig haft någon riktigt bra blogg och heller aldrig vetat hur man gjorde för att få en bra och snygg blogg. Men nu när hon har gjort sin blogg på blogspot och när hon får hjälp av andra som också har blogspot (som är jag och Clara) tycker hon att hon har fått ordning på saker och ting. Bloggen handlar om hennes liv o.s.v.

LUCIFIX


3 kommentarer:

  1. Kolla in min blogg!! <3 Och tack Alba för att du skrev lite om min blogg.. Det var snällt! <3

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...