söndag 30 september 2012

Bokmässan, here I come!

Detta är ett schemalagt inlägg och jag sitter antagligen i bilen på väg mot Götet och Bokmässan. Det är första gången för mig och jag ser verkligen fram emot att vara där och även att träffa er bokbloggare. Vissa har jag stämt träff med och vissa kommer jag kanske stöta på där av en slump. Jag hoppas att jag ska hinna träffa så många som möjligt i alla fall. Jag har på mig blåa tajta jeans, ett svart linne med en blå virkad topp över och ett par röda väldigt skitiga converse. Nu vet ni vad jag ska ha på mig och kanske kommer ni känna igen mig då, tveka inte med att komma fram och hälsa!
Förresten, i bilen läste jag lite i "Min pappa är snäll och min mamma är utlänning" av Emmy Abrahamsson. Kanske kommer det ett inlägg ikväll om vilka böcker jag köpt och vilka andra bokbloggare jag har träffat, annars kommer det ett imorgon...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...