söndag 16 september 2012

Day 1 - Favorite book you read last year

Oj, mitt minne sviker mig! Vad läste jag förra året? Jo, i julas fick jag några gamla böcker om Mary och Lou av min mormor (om nu serier gills?). Jag minns att jag tyckte att de såg väldigt tråkiga ut och jag kände mig inte särskilt sugen på att läsa böckerna (pinsamt!). Trots det läste jag de, och förvånande nog (haha, för mig) fann jag att de faktiskt var bra! Det kanske inte var min favoritbok, men jag minns inte vad jag läste förra året. Då hade jag ju inte ens startat min bokblogg, som ju faktiskt gör att jag kommer ihåg vad jag läser.


2 kommentarer:

  1. Jag har läst Lönnrummets gåta :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är en av mina favoriter i serien :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...