måndag 24 september 2012

I min brevlåda #2

Återigen har jag fått några recex, och jag lovar att jag inte tappade något den här gången... Det var väldigt fina paket i alla fall.

Jag fick följande böcker:

"Önska bort, önska nytt" av Ingrid Olsson
(Tack Gilla Böcker!)
"Luftsprång" av Annika Widholm
(Tack Alfabeta förlag!)
"Den gröna cirkeln" av Stefan Casta
(Tack Opal!)
"Erebos" av Ursula Poznanski
(Tack Opal!)

Gilla böcker:
"Önska bort, önska nytt" tycker jag har ett väldigt coolt omslag, just av anledningarna att det är väldigt färgglatt och jag gillar verkligen den röda färgen. Boken är även gjord av gummi, det är också coolt, något udda med boken helt enkelt. Den är inte heller så svår att läsa och det tar inte lång tid därför att det är väldigt liten text på varje sida. Bokryggen tycker jag om, den röda förgen är så fin.

Alfabeta:
"Luftsprång" har jag inte hört så mycket om, men jag gillar omslaget väldigt mycket. Det är häftigt med skuggan av en tjej som hoppar, sedan vet jag ju inte om det passar till handlingen, men av det jag har läst på baksidan så verkar det stämma hittills. En liten tråkig bokrygg, de flesta böcker har en vanlig och svart, även denna har det.

Opal:
"Den gröna cirkeln" och "Erebos" måste jag bara säga WOW till. De verkar superduperspännande! Jag verkligen älskar omslagen på de båda böckerna, de ser mer spännande ut, man har lyckats med dem. Faktiskt är dessa två böcker de jag ser mest fram emot att läsa.
Jag skulle kunna drunkna i de gröna ögonen på "Den gröna cirkelns" omslag, de är vackra helt enkelt. Dock hade boken en liten tråkig bokrygg, men det gör mig inte så mycket.
"Erebos" omslag gillar jag också, det är coolt med den lite flagiga färgen och texten. Ögat gör också sitt.
I bokpaketet fick jag också två bokmärken, ett Erebos-bokmärke och ett Gröna cirkeln-bokmärke. Tack för det!

Ja, jag vill tacka alla förlag för dessa recex som jag ser fram emot att läsa!

2 kommentarer:

  1. Vad kul! Jag ska få några recex i oktober, när vet jag inte. Men jag ser fram emot det :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är alltid roligt att få recex! :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...