söndag 30 september 2012

Månadens tävling: Oktober! (Min första tävling!)

Som rubriken avslöjar så tänkte jag ha en tävling, och dessutom den första här på bloggen. Roligt tycker jag! Jag kommer ha en tävling varje månad i nio månader, så du har stor chans att vinna en av dessa tävlingar. Den här månaden tävlar du om boken "Fatta eld" av Suzanne Collins, som är andra delen i Hunger Games. För att vara med och tävla ska du:
  • Kommentera inlägget och säga att du är med.
  • I kommentaren måste du även skriva din mejladress. Du behöver INTE ha någon blogg.
  • Du kan även skriva om en favoritkarraktär och varför du gillar honom/henne, om du gör det får du en extra lott!
  • Om du har en blogg, skriv ett inlägg om min tävling så får du en till extra lott! Du behöver dock inte göra det då det är frivilligt.

Denna tävling startar NU och avslutas den 31:a oktober kl. 23:59. Dagen efter kommer jag dra vinnaren och presentera den här på bloggen. Observera att om vinnaren inte svarar inom en vecka drar jag en annan vinnare! Så jag säger bara: LYCKA TILL!

Allt om bokmässan imorgon, missa inte det!


5 kommentarer:

  1. Jag vill vara med! ;)
    Min mail: ella00@hotmail.com

    Min favoritkarraktär är Peeta i Hungerspelen. Han är så snäll och söt!

    Jag har tyvärr ingen blogg...

    SvaraRadera
  2. Jag älskar tävlingar!
    Men tyvärr har jag redan boken..så jag avstår från den här tävlingen...

    SvaraRadera
  3. Hej! Jag vill vara med:)
    Min mail är: clara.hansen@hotmail.se
    Min favoritkaraktär Är katniss i hungerspelen! Hon verkar så bra och modig :D
    Hej då!

    SvaraRadera
  4. Hej, jag är jättegärna med i din tävling! :)
    Epost: andrea-falk@hotmail.se
    Min favorit karaktär i filmen och böckerna är Katniss. För hon framstår som en modig, självständig tjej som klarar allt. Hon uppfostrar sin lilla syster, jagar och sköter hushållet. Det är imponerande.
    Gör även ett inlägg på min blogg om din tävling!
    Länk: http://andreeafalk.blogspot.se/2012/10/tavling-hos-boklyckan.html

    //Andrea <3

    SvaraRadera
  5. Min favoritkaraktär alltime som är manlig(eftersom jag har två kvinnliga) är Peeta Mellark!
    Jag älskar honom så otroligt mycket för han är snäll,söt,otroligt osjälvisk och romantisk,gullig,underbar!
    Han är min all-time bookcrush och att Josh Hutcherson spelar honom är bara så underbart!!!
    min mejl är andilove at hotmail.se

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...