lördag 8 september 2012

Uppdatering: Min läslista

En uppdatering av min läslista som jag utlovade igår. Jag har fortfarande många böcker kvar, men det minskar sakta och säkert.

  • "Sommar för evigt"
  • "Isabellas hemligheter"
  • "Jag vill jag kan jag ska"
  • "Ett oemotståndligt begär"
  • "Och?"
  • "Avståndet mellan"
  • "55 idéer för att snabbt öka trafiken till din sajt"
  • "Konsten att bokblogga"
  • "Eld"
  • "Istället för att bara skrika"
  • "Sjutton år och skitsnygg"
  • "Svarta vingar"
  • "Box 101"
  • "Varma kroppar"
  • "Namnet på boken är hemligt"
  • "Resten får du ta reda på själv"
  • "Tankeläsaren - De utvalda"
  • "Monstrets dotter - De utvalda"
  • "Delirium"
  • "En sån där vidrig bok där mamman dör"
  • "Mitt klimatkatastrofala liv"
  • "City of Bones"
  • "City of Ashes"
  • "City of Glass"
  • "City of Fallen Angels"
  • "City of Lost Souls"
  • "Darkside"
  • "Krigarhjärta"
  • "En liten hattaffär på hörnet"
  • "Havets demoner"
  • "Vampyrater
  • "Bläckhjärta"
  • "Anna and the french kiss"

1 kommentar:

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...