söndag 28 oktober 2012

Höstlovsläsning

Under höstlovet har jag ju såklart planerat att läsa en hel del, men även att umgås mycket med mina vänner, gå på bio och sådant.
Här är en lista över böckerna jag ska/önskar hinna läsa under lovet:
  • "Vampyrens märke" - P.C Cast & Kristin Cast (recex, men den är redan utläst så den kan vi stryrka)
  • "Rubinernas bok" - John Stephens (recex, den håller jag på att läsa nu)
  • "Sveket" - P.C Cast & Kristin Cast (recex)
  • "Boken om Joe" - Jonathan Tropper (recex)
  • "Utvald" - P.C Cast & Kristin Cast (recex)
  • "Dash och Lilys utmaningsbok" - David Levithan & Rachel Cohn (recex)
  • "Skriv om och om igen" - Ylva Karlsson & Katarina Kuick (recex)
  • "De Vassa Tändernas Skog" - Carrie Ryan (recex)
  • "Himlen börjar här" - Jandy Nelson (recex)
  • "I gryningen tror jag att mamma ska väcka mig" - Christina Wahldén (lånebok)
  • "Min systers dotter har många pappor" - Christina Wahldén (lånebok)
  • "Mycket mer än så" - Sarah Dessen (lånebok)
  • "Reckless" - Cornelia Funke (lånebok)
  • "Vampire Diaries: Del 3-4" - L.J Smith (lånebok)
  • "Glashuset" - Rachel Caine (lånebok)
  • "Törst" - Richelle Mead (lånebok)
  • "Hitta Violet Park" - Jenny Valentine (lånebok)
  • "Demonprinsessan" - Peter Bergting (lånebok)
Okej, jag vet att det är väldigt många böcker och att jag inte kommer hinna läsa alla, men jag har aningen mycket att läsa just nu... Men drömma kan man! ;)

4 kommentarer:

  1. Reckless är superduperbra! Älskar Cornelia Funkes böcker ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Bra, desto mer att se fram emot! Jag har ju läst hennes "Bläckhjärta" och den gillade jag starkt! :)

      Radera
  2. Det var inte lite det!
    Bäst att passa på nu när det är lov ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det är ju inte det! :)
      Ja, det har du rätt i! ;D

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...