lördag 20 oktober 2012

I min brevlåda #5

Den här veckan har jag fått två recensionsex, ett från Månpocket och ett från Gilla Böcker. Förra veckan fick jag ju böckerna i House of Night-serien från Månpocket, men de råkade skicka "De Utvalda: Tankeläsaren" av Kristin Cashore istället för "Utvald" av P.C Cast och Kristin Cast. Jag förstår att det lätt blev fel! Men nu har jag fått boken i alla fall.
Från Gilla Böcker fick jag "Boken om Joe" av Jonathan Tropper, som verkar väldigt bra.

Tack så mycket!


2 kommentarer:

  1. Okej, jag tror att jag har sagt det här några gånger förut, men GUD vad mycket recensionsexemplar du får! Hinner du läsa alla?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, nej! Det är det som är problemet, men jag jobbar på det ;)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...