tisdag 2 oktober 2012

Isabellas hemligheter

Författare: Isabella Löwengrip
Genre: Tips, handbok
Sidor: 159
Förlag: Forum
Serie: -
Utgivningsår: 2012
Originaltitel: Isabellas hemligheter
Översättare: -
Övrigt: Boken är skriven för unga kvinnor som behöver hjälp på traven. Både i karriären och i privatlivet.

(Handling från Adlibris)

Handling: Här får du veta allt om Isabella Löwengrips framgångar och erfarenheter med bl.a Blondinbella.se och hennes ytterligare entrepenörsskap men också hennes första separation, hur det är att leva singellivet, första lägenheten och första jobbet får en egen plats i boken. Hon delar även med sig av framgångens baksida, de prestationskrav hon känt och kampen mot kontrollbehovet.

Boken är befriad från pekpinnar, istället kan den coacha och hjälpa dig att utvecklas. Isabella Löwengrip har fört över Blondinbella från blogg till bok, precis som på bloggen är boken som en väninna som stöttar och kommer med goda råd.


Omdöme: Det var intressant att läsa och lära. Mest gillade jag delen om karriären, hur man får en framgångsrik webbplats och sådant. Det är ju inte riktigt vad jag brukar läsa, men jag tänkte att det kunde vara kul att testa något annat någon gång. Dock är jag inte så förtjust i Blondinbella och inte heller sådana böcker, jag tror inte att jag kommer läsa något liknande igen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...