lördag 10 november 2012

I min brevlåda #6

Den här veckan har jag fått lite mer recex. I måndags fick jag hämta ett paket på posten. Först hade jag ingen aning om vad det kunde vara, jag hade inte bett om några recex. När jag sedan öppnade paketet såg jag att det var några böcker från B. Wahlström och kom på att jag visst hade bett om recex men att jag sedan hade glömt bort det.

Böckerna från B.Wahlströms:
  • Den vita katten - Holly Black
  • Den röda handsken - Holly Black
  • Fallen ängel - Becca Fitzpatrick
  • Förlorad ängel - Becca Fitzpatrick
  • Noras val - Becca Fitzpatrick

Jag fick också några böcker från Styxx Fantasy:
  • Döda flickors dans - Rachel Caine
  • Midnattsgräden - Rachel Caine

Och från Rabén & Sjögren fick jag:
  • Vår katastrofala historia - Jess Rothenberg

Från Kolik förlag fick jag: (alla är utlästa)
  • Tea Party - Nancy Pena (Utläst, så det kommer en recension på den snart)
  • Skönheten - Keraskoët & Hubert (Denna är också utläst, så recension på den kommer snart)
  • Alena - Kim W. Andersson (Även denna är utläst, så recension på den kommer snart. Nu har jag två exemplar på den här boken eftersom att jag köpte den på bokmässan)

Från Bonnier Carlsen fick jag:
  • Resten får du ta reda på själv - Lauren Oliver

Det var alla böcker för den här gången!

4 kommentarer:

  1. Sv: Ja det är tur det! :D

    SvaraRadera
  2. Resten får du ta reda på själv är väldigt bra!
    Kolla gärna in min recension på boken!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det ska bli roligt att läsa den! :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...