torsdag 1 november 2012

Månadens tävling: Vinnaren och den nya tävlingen!

Nu kommer svaret på frågan vi alla väntat på, vem tusan vann Månadens tävling!? Först och främst vill jag säga tack till alla som var med i tävlingen, jätteroligt att ni deltog! Okej, nu är det dags... Och vinnaren är...Clara!! Grattis! Jag har mejlat dig och kom ihåg att svara inom en vecka, annars drar jag en ny vinnare.



Jag ska också inviga den nya Månadens tävling, som blir den andra tävlingen av totalt nio! Den här gången tävlar ni om "Pojkarna" av Jessica Schiefauer. För att vara med ska du:
  • Kommentera inlägget och säga att du är med.
  • I kommentaren ska du även skriva din mejladress. Du behöver INTE ha någon blogg.
  • I kommentaren ska du skriva om din favoritkaraktär från någon bok du läst, om du gör det får du en extra lott.
  • Om du har en blogg, skriv ett inlägg om tävlingen så får du ännu en lott.
  • Man måste bo inom Sverige för att delta i tävlingen, annars blir fraktkostnaden för hög!

Denna tävling startar NU och avslutas den 31:a november kl 23.59. Dagen efter utser jag vinnaren och presenterar den här på bloggen. Observera att om vinnaren inte svarar inom en vecka drar jag en ny vinnare! Så jag säger bara: LYCKA TILL!


12 kommentarer:

  1. tack så mycket! <3 /Clara

    SvaraRadera
  2. Jag har inte fått något mejl :O //Clara (igen)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Har du inte? Det ska jag genast kolla upp :)

      Radera
  3. Jag är med!
    Mejl: Andrea-Falk@hotmail.se
    Jag skriver ett inlägg på min blogg.
    Länk: http://bokriket.blogspot.se/2012/11/tavling-hos-boklyckan.html

    Jag har läst många recensioner om denna boken och kom fram till att Kim verkar som en väldigt intressant person. Det gillar jag.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Din favorikaraktär måste ju vara från en bok du redan har läst, annars kan det ju inte vara en favorit. Jag förväntar mig inte att man ska ha läst en bok man är med i en utlottning om, alltså kan man ju inte ha någon favoritkaraktär från den boken om man inte läst den ;)

      Radera
  4. Nu skulle jag gärna vilja vara med i tävlingen!
    Min mejladress:
    vildav@live.se

    Min favorit karaktär är helt klart Rose i Vampire Academy.
    Hon är så kaxig och självsäker att man inte kan låta bli att gilla henne!

    SvaraRadera
  5. Kan man delta om man bor i finland??:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Efter närmare eftertanke inser jag att det blir väldigt dyrt att skicka utomlands så nej, tyvärr inte. Enbart inom Sverige. Men det är mest för att det är jag som står för portot och inget förlag, jag skickar ju boken hemifrån ;D

      Radera
    2. Men du kan ju betala för portot själv om du skulle vinna :)

      Radera
  6. Jag är med! Mejl: karinirisamelie@hotmail.com
    Och jag har skrivit ett inlägg!
    En av mina absoluta favoritkaraktärer är Tyrion från A Game of Thrones. Alla hatar honom och kallar honom missfoster (eftersom han är en dvärg) men han är äckligt smart och så underbart ironisk. Eftersom han inte kan försvara sig med svärd så har han beväpnat sig med ord, och läser massor med böcker, och alla blir så förvånade när de inser att han är ett geni :3

    SvaraRadera
  7. Jag är med :)
    christina.zhou.95@gmail.com

    Min favorit karaktär är Adrian Ivashkov från Vampire Academy och Bloodlines av Richelle Mead. Han är drömkillen, omtänksam och rolig, men samtidigt väldigt missförstådd av många. (Sydney, en annan karaktär från de böckerna gillar jag också eftersom jag kan relatera till henne väldigt mycket).

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...