fredag 2 november 2012

Ny bokhylleutmaning!

Jag hittade en utmaning hos Bokugglan som jag tänkte göra!

Så här gör du: Gå till din bokhylla. Till den översta hyllan, längst till höger. Räkna till din 34:e bok. Om hyllan tar slut så fortsätt till hyllan under och om du inte har 34 böcker, så börja om från ett. Ta ut boken. Fyll i formuläret här under:

Titel: Jagad
Författare: P.C Cast & Kristin Cast

Bläddra till sidan 68 och skriv första meningen på rad 13: Tunnlarna går till flera gamla byggnader, det trodde jag att du visste", sa Stevie Rae.
Sista ordet på sidan 97: det
En sak som finns på framsidan: En röd fjäder
Tredje meningen i hela boken: Men i min dröm var det bara ett bakgrundsljud, som ett fläktsus eller malandet på en teveshop.
Det första ordet du såg på sidan 33: Afrodite
Vad tycker du om den här boken: Jag kan inte säga vad jag tycker om den eftersom jag inte har läst den än. Men jag har läst första boken i serien och den gillade jag.


2 kommentarer:

  1. Sv: Det är en omläsning, kändes som om det behövdes innan jag börjar läsa andra delen.
    Men ja, jag gillar den, mer än jag tror att jag gillade den förra gången ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag tycker också att den är riktigt bra! :) Jag har första och andra boken hemma. Nyss läste jag ut den andra så det kommer nog en recension på den ;)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...