lördag 8 december 2012

I min brevlåda #8

Dags för ännu en lista med böcker jag har fått som recex, tyvärr inga bilder för att jag är för lat för det, hehe.

Från Mörkersdottir fick jag:
  • Förvriden - Frida Arwen Rosesund (Utläst)
  • Halvblod - Sofie Trinh Johansson (Utläst)
  • Vingar av glas - Sofie Trinh Johansson
Det ska bli väldigt spännande att läsa dessa böcker, den första boken är förresten skriven av grundaren till förlaget.

Från Ponto Pocket fick jag:
  • Frost - Maggie Stefvater (Utläst)
  • Feber - Maggie Stifvater
För några år sedan började jag att läsa Frost, jag tyckte att boken var väldigt bra, men trots det fortsatte jag av någon anledning inte att läsa serien. Nu tänker jag börja om helt och hållet och dessutom passar det väldigt bra att ha böckerna hemma i bokhyllan, särsklt om de nu är så bra som jag minns att de var...

Från B Wahlström fick jag:
  • Rör mig inte - av Tahereh Mafi
Jag har varit väldigt nyfiken på boken nu ett tag och det kändes dags att läsa den nu. Dessutom har den fått väldigt bra kritik.

Förutom alla dessa recex jag har fått fick jag också för första gången tidningen Skriva! Jag prenumererar på den i ett halvår för att se vad jag tycker om tidnngen och om den är bra kommer jag fortsätta att prenumerera  på den. Hittils gillar jag den!


Tack för alla böcker!


8 kommentarer:

  1. Halvblod är riktigt bra, men tyvärr får man bara 3 rec-ex från Mörkers dottir :(
    Rör mig inte är också jätte bra :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, jag ska snart läsa den boken, den ligger nära till hands just nu :)
      Har hört mycket bra kritik om den boken som sagt ;)

      Radera
  2. Svar
    1. Vad bra, då vill jag såklart vara med, om det inte är någon bok jag redan har ;)

      Radera
  3. Svar: Ja, jag älskar Downton Abbey :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det visste jag inte, hur länge har du gjort det? Du kanske minns att jag en gång skrev ett inlägg om Downton Abbey :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...