lördag 15 december 2012

Månadssammanfattning: November 2012

Hehe, det här inlägget är en aning försenad, men jag tyckte att det blev bäst så eftersom alla recensioner inte var färdigställda men det är de nu.

Lästa böcker:
Sveket
Boken om Joe
Utvald
Dash och Lilys utmaningsbok
Skriv om och om igen
De vassa tändernas skog
Tea Party
Skönheten
Alena
Himlen börjar här
Vår katastrofala historia
Glashuset
Döda flickors dans
Midnattsgränden
Resten får du ta reda på själv
Askungeleken

Antal lästa böcker: 16

Antal recenserade böcker: 16 (Super!)

Antal omlästa böcker: 0

Böcker på svenska: 16

Böcker på engelska: 0 (Anledningen var att jag hade så många recex att läsa (vilket jag fortfarande har) och ingen av de var på engelska)

Antal lästa sidor: 4431

Bästa bok: Hm, jag läste många bra böcker, som alltid, men Himlen börjar här, Sveket, Utvald, Alena, Glashuset, Midnattsgränden och Resten får du ta reda på själv hamnar nog i toppen.

Sämsta bok: Jag var inte så förtjust i Boken om Joe.

Mål till nästa månad: Läsa så många recex jag kan samt några engelska böcker om jag har tid till något vid sidan av.

2 kommentarer:

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...