måndag 10 december 2012

Punktebbas julkalender - 10 december

En bok du inte trodde att du skulle gilla, förrän du läste den

10 december


Oj, fördomar! Det är jag bekant med lite grann...

Från början var jag lite tveksam till Spejarens Lärling (*flämt*), ja, jag vet, det är chockerande! Hur kan man ha så fel? Jag hatar fördomar, fastän jag själv har sådana. Spejarens Lärling är faktiskt en förträfflig serie som alla bör läsa, men alla har ju fel någon gång (*viftar avvärjande med handen, ungefär som "strunt i det där"*), eller hur?


5 kommentarer:

  1. Jag var också misstänksam på Spejarens lärling, det var innan jag läste den. När man väl börjar kan man inte få nog av den.

    SvaraRadera
  2. Alla har fel... utom Halt! ;)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha, ja, på ett ungefär. Älskar verkligen hans humor :D

      Radera
    2. För att inte tala om Crowleys humor!
      "Du skulle sett din min! 'Var det allt?' Oj, oj, oj!"

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...