måndag 24 december 2012

Punktebbas julkalender - 24 december

God jul!!!
24 december

Idag önskar Ebba bara god jul till oss alla som har gjort hennes julkalenderutmaning. Hon har också tagit sig tid för att skriva ett litet rim:

Nu är leken över,
det är bara att beklaga.
Sista kapitlet skrivs,
här slutar vår saga.

Även om dagarna blev långa
och jag ibland ångrade mitt val,
så var jag alltid lycklig,
jag led inga kval.

Jag hoppas att ni
har njutit av våra stunder.
Att så många deltagit 
har vari ett verkligt under. 

Så det är bara att tacka.
Jag hoppas att ni många klappar får,
och er tid med nära och kära.
God jul och ett gott nytt år!

Då var det dags för även mig att önska er alla God Jul & Gott Nytt År! Hoppas att alla ni bokälskare där ute får många böcker i julklapp som ni kan njuta och gotta er åt!
God jul på er!
Och Ella, vi ses snart! :)

6 kommentarer:

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...