måndag 3 december 2012

Punktebbas julkalender - 3 december

Jag önskar att jag skrev den boken.

3 december

Jag skulle väldigt gärna ha skrivit Harry Potter-böckerna eftersom de är så underbart fantastiska och kan läsas av i princip alla.
Hungerspels-trilogin är också något jag önskar att jag hade skrivit. Och kanske hade jag försökt anstränga mig lite mer på den sista boken eftersom uppföljare oftast blir mycket sämre än den första boken/de första böckerna.
Ja, jag skulle också gärna ha skrivit The Mortal Instruments för de är ju såå bra!
När vi ändå är igång...Wolves of Mercy Falls skulle sitta fint med!
Hm, är det något mer? Jo, Sagan om ringen, hur kunde jag glömma denna underbara serie!!

Ja, det är många mer böcker jag skulle vilja ha skrivit, men dessvärre kan jag inte sitta här hela dagen, eller rättare sagt, kvällen. Det är helt becksvart utanför fönstret...


1 kommentar:

  1. Jag skulle också vilja ha skrivit Harry Potter! :)

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...