onsdag 5 december 2012

Punktebbas julkalender - 4 och 5 december

Ja, jag glömde, eller rättare sagt hann inte blogga igår så därför skriver jag julkalendern för igår och idag samtidigt.

En bok du har läst tre gånger (eller mer).

4 december

Harry Potter har jag läst (*host host*) "några" gånger. Det är som sagt en underbar serie som alla borde läsa!
The Hunger Games är också en sådan där bok som man kan läsa i princip hur många gånger som helst, och det har jag ju gjort också.

Jag kommer inte på några mer för tillfället, men jag kan garantera att det är många fler.

En bra bok som har blivit en bra film

5 december

Hehe, återigen Harry Potter och The Hunger Games. Fast jag jag har faktiskt en väldigt bra anledning till att ta de igen: de är ju så jävla bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...