fredag 7 december 2012

Punktebbas julkalender - 6 och 7 december

Jag har kommit i underfund med att jag inte kommer lyckas med att skriva den här julkalendern varje dag, det har jag bevisat för andra gången nu...

Favorittitel (på en bok, så klart)

6 december

De flesta titlarna på böcker gillar jag, så det kan ju bli lite svårt. Men jag ska försöka göra en liten lista på några av alla titlar jag gillar:
  • Allt jag säger är sant - Titeln är helt underbar och finurlig, allt jag säger är sant, fast jag kan ju inte säga att det stämmer helt överens med mig...
  • Resten får du ta reda på själv - Den här titeln får läsaren att bli mer nyfiken och det gör att man vill läsa boken.
  • Jag väntar under mossan - Åh, inser ni hur mystisk den här titeln är? Jag vill verkligen läsa boken, har den i bokhyllan men har inte haft tid att läsa den. Förhoppningsvis får jag det under jullovet.
Det var tre av mina favorittitlar som är flera än man kan ana.

En bok som har ändrat din åsikt om något helt och hållet oviktigt

7 december


Ähum, inte vad jag vet. Kanske min syn på vissa saker har ändrats, men i så fall bara småsaker av vad jag minns. Fast min syn på dystopier har ändrats sedan jag läste Delirium.


2 kommentarer:

  1. Jag väntar uner mossan låter spännande!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jadu, det tycker jag också, ser fram emot att läsa den! :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...