söndag 2 december 2012

Tävling hos Boken är tankens barn!

Hos Boken är tankens barn är det en tävling på gång! Mysigt såhär i juletid, tycker jag. Tävlingen går ut på att det varje dag presenteras en bok fram till julafton, och du har möjlighet att vinna en av dessa böcker. Vilken bestämmer du själv. Fantastiskt!
Klicka här för mer information!

Från Boken är tankens barn:

Tävlingen kommer att se ut såhär:
Alla som har en blogg och en adress inom Sverige som jag kan skicka vinsten till, kan delta. Man måste även skicka sin emailadress* om man vinner så att vi kan höras om postadress.
Vinsten är alltså en av dessa 24 böcker och man får såklart välja helt fritt bland titlarna. Vissa restriktioner kring språk och liknande, finns förklarade längst ner i inlägget.
Man tävlar genom att skriva om tävlingen på sin blogg och länka till min blogg, samt skriva att man gjort detta i en kommentar här nedan eller under någon av de inlägg som är med i julkalendern. Det ger en lott i lotteriet. För två lotter ska man utöver detta ge ett eget boktips på en julig skönlitterär bok. Men det finns bara en vinnare, så satsa stort vettja!
Man kan anmäla sig ända fram till julafton, den 24:e december. I mellandagarna drar jag vinnaren och avslöjar vem det är på bloggen.

Kortfattat:
Vinst: En bok av de 24st som kommer presenteras här mellan 1-24 december.
För en lott i lotteriet: Skriv om tävlingen på din blogg och länka hit.
För två lotter: Ge även ett eget boktips på en julig skönlitterär bok.
Anmälningstid: Från och med nu till och med den 24:e december.

Restriktioner:
  • Om man väljer en bok vars titel presenteras på engelska i julkalendern, får man den på engelska.
  • Bilden på boken behöver inte stämma överens med den utgåvan man sedan får, eftersom att boksidornas bilder inte alltid överensstämmer med den bok man klickar hem.
  • Om en bok blivit slutsåld eller liknande får man ange en annan bok bland julkalenderns böcker.

*Angående mailadress:
Antingen skriver ni redan nu ut mailadressen i kommentaren här nedan, eller så kan den som sedan vinner ange sin mailadress då. Om man inte vill publicera sin mailadress öppet kan man skicka den i en separat kommentar som jag då noterar och sedan inte godkänner för visning.

Ni kan anmäla er från och med nu fram till den 24:e december!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...