fredag 28 december 2012

Videorecension: Frost



De fantastiska personerna vi nämner i filmen:


7 kommentarer:

  1. Tack tack *gammelmoster* ;) (Mobbare ;))

    SvaraRadera
  2. Snälla, kan inte du skriva om din bokhylla?
    Jag har sett på flera andra bokbloggar (inte lika bra som din såklart) att de har tagit en bokstav i taget: A,B,C,D,E,F,G,H,I,J...
    Snälla kan du göra det?!?
    Det skulle vara jätte kul om du gjorde det, för jag är intresserad hur din bokhylla ser ut.

    Videon: Roligt!
    :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hur menar du? En Bookshelf Tour? :)

      Radera
  3. Hahahahahaha puss puss på er med! ;D

    SvaraRadera
  4. Mysig video! :D

    SV: Om vi bor någorlunda nära är det lättast att träffas. men mellan mig och Nelly så skickade vi via posten :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack, vad roligt att du tycker det! :)

      Okej, då vet jag. Var bara lite fundersam ;D

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...