tisdag 15 januari 2013

Funderar på teman...

Jag funderar på att börja läsa temaläsning lite då och då. Troligtvis är det svårt att förstå vad jag menar när jag bara skriver så, men det jag menar i stort sett är att jag lite då och då väljer ut ett tema och läser ett antal böcker enbart inom det temat. Sedan ska jag välja en vinnare, alltså välja ut den bästa boken av de böckerna jag läste.
Antagligen kommer jag presentera vinnaren i en video där jag även berättar kort handling till varje bok samt lite vad jag tyckte om den, och sist men inte minst berättar jag vilken bok som var bäst. Vad tycker ni om det?

Jag har i alla fall tänkt testa detta en gång och se hur det funkar, men då vill jag ge er äran att få välja ett tema! Varsågod och rösta på det temat du är mest nyfiken på och tycker att jag ska läsa:

Vilket tema?
  
pollcode.com free polls 

2 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, seriealbum är skoj! Mycket fina och charmiga bilder. Det förvånar mig att det inte är så många som har läst sådant :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...