fredag 25 januari 2013

I min brevlåda #11

Här kommer min första Book Haul på bloggen! Dock en med väldigt kass kvalitet, det hackar och är väldigt suddigt samt så är min röst väldigt svår att tyda, men men. Min mamma äger en systemkamera som kanske vore bra att lära sig filma med... Dessutom så är jag väldigt speedad.


Böckerna jag fick var alltså:
Let it snow av John Green, Maureen Johnson och Laren Myracle (Tävlingsvinst från Lousie på Boken är tankens barn (jag vet, jag säger fel i videon!))
Airhead av Meg Cabot (Recex från Rabén&Sjögren)
Chanslös av Gail Carriger (Recex från Styxx Fantasy)
Pandemonium av Lauren Oliver (Recex från Bonnier Carlsen)

Vilken bok hade ni satt tänderna i först?

UPDATE! Man kan byta hastighet nere i videorutan!



6 kommentarer:

  1. Chanslös och Pandemonium var helt okej! :) Hoppas du gillar dem alla! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det hoppas jag också, men då gillade de föregående böckerna så kommer jag antagligen gilla dessa också :D

      Radera
  2. Chanslös är helt suverän, jag kan nästan lova dig att du kommer gilla den, minst, jag fullkomligt älskar den!
    Pandemonium är också väldigt bra, mycket bättre än Delirium.
    Airhead har jag också läst, och den är väl okej.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ser ut sokm om jag har mycket trevlig läsupplevelse framför mig, och jag är också helt säker på att jag kommer att älska Chanslös då jag älskade Själlös så infernaliskt mycket. Själlös är sagolik, enastående, underbar, storartad, fenomenal etc! Ja, ni förstår hur mycket jag gillade den!

      Radera
  3. Kul, hoppas du gillar Airhead, själv tyckte jag den var ganska mysig, lättläst!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jag har läst den och håller mer dig, mycket mysig och lättläst, ska verkligen läsa fortsättningen :)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...