lördag 5 januari 2013

Månadssammanfattning: December 2012

Ja, nu är jag tillbaka! Och jag har redan fått glada nyheter, jag har nämligen vunnit tävlingen hos Boken är tankens barn. Yippie! Jag fick ett mail om det idag. Mer om det när vinsten kommer.
Nu är det dags för Månadssammanfattningen!

Lästa böcker:
Den vita katten
Förvriden
Den röda handsken
Fallen ängel
Förlorad ängel
Noras val
Martina-koden
Fånge i hundpalatset
Udda verklighet
Ett hopplöst fall
Den bistra sanningen
Mannys manöver
Frost
Själlös

Antal lästa böcker: 14

Antal recenserade böcker: 8
Kommentar: Inte särskilt bra, men troligtvis kommer det recensioner på Förlorad ängel och Noras val nu i veckan.

Antal omlästa böcker: 0

Böcker på svenska: 14

Böcker på engelska: 0
Kommentar: Jag vet, jag sa att jag skulle läsa någon engelsk bok denna månaden men det fanns helt enkelt inte tid till det. Me jag tror att jag kommer läsa minst en engelsk bok den här månaden.

Antal lästa sidor: 3740

Bästa bok: Ett bara säga en bok är väldigt svårt, men jag har däremot fyra favoriter! Själlös, Frost, Fallen ängel och Udda verklighet. De är böckerna som hamnar i topp! Om  jag skulle välja två böcker blir det nog Själlös och Frost, de böckerna var helt underbara att läsa!

Sämsta bok: Hm, den här kategorin blir avsevärt svårare, ingen av böckerna var dålig men Förvriden ligger tyvärr sämst till.

Mål till nästa månad: Det får nog bli detsamma som i den förra Månadssammanfattningen: Läsa så många recex jag kan samt några engelska böcker om jag har tid till något vid sidan av.
Jag har fortfarande några recex som ska läsas och förhoppningsvis läser jag de den här månaden.

Troligtvis kommer det komma upp en Bookshelf Tour idag eller imorgon...

2 kommentarer:

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...