torsdag 31 januari 2013

Påminnelse! TÄVLING!

Jag tänkte att det kunde vara en bra idé att påminna om tävlingen som är igång på bloggen då idag är sista anmälningsdagen. Här är informationen:
Den här gången tävlar ni om Gå din väg men stanna av Johanna Nilsson. Tävlingsregler:
    Kommentera inlägget och säg att du är med.
  • I kommentaren ska du även skriva din mejladress. Du behöver INTE ha någon blogg.
  • I kommentaren ska du den här gången skriva om varför just du ska vinna, för att få en extra lott.
  • Om du har en blogg, skriv ett inlägg om tävlingen så får du ännu en lott.
  • Man måste bo inom Sverige för att delta i tävlingen, annars blir fraktkostnaden för hög! Fast om du är villig att betala fraktkostnaden så är det okej, men i så fall ska du också skriva vilket land du bor i.
  • Nästa Tävling har jag tänkt att göra en klurig fråga istället för att man ska skriva om sin favoritkaraktär eller om varför just du ska vinna, det blir mycket roligare.
    Tävlingen avslutas den 31:a januari kl.23:59. Vinnaren koras här på bloggen dagen efter och mejlas. Lycka till!
    "May the odds be ever in your favor"

     
     

    Inga kommentarer:

    Skicka en kommentar

    Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
    KOMMENTERA!

    Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

    Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...