måndag 22 april 2013

Både jag och bloggen fyller år! Vilket betyder tävlingsdags!!

Ja, nu har dagen vi alla gått och väntat på (eller i alla fall jag och bloggen) äntligen kommit! Jag och lilla bloggen fyller år! Bloggen är nu ett år gammal och själv har jag blivit tonåring nu, dvs 13. Det är minsann inte varje dag det händer! Det var den 21 april jag startade bokbloggen och dagen efter, 22 april, fyllde jag 12 år, det har alltså redan gått ett år sedan dess. Därför firar vi självklart med en tävling!!


Det kommer koras två vinnare i tävlingen. Priserna är:

Första pris:
2 valfria böcker från Pocketförlagets utgivning i mars och april månad

Andra pris:
1 valfri bok från Pocketförlagets utgivning i mars och april månad

Med Pocketförlagets utgivning i mars och april månad menar jag naturligtvis att det endast gäller böckerna som förlaget gav ut under mars och april månad, nu har ni det klart för er.

Tävlingsregler:

1. Kommentera inlägget och säg att du är med och tävlar. I kommentaren ska du även skriva din mejladress, vilket är mycket viktigt om du vinner och jag måste kunna kontakta dig.

2. Om du skriver om tävlingen via din blogg, twitter, facebook etc får du en extra lott. Sprid gärna tävlingen vidare! Men skriv i kommentaren om du har gjort detta så att jag vet vilka som har gjort det och inte.

3. Du måste inte bo inom Sverige för att vara med! Tävling är öppen för alla (Liv och Elvira, det var er jag tänkte på!! XD).

4. Tävlingen avslutas den 30 april kl 15:30, och om du anmäler dig efter det så räknas tyvärr inte du och du är alltså inte med och tävlar, och dagen efter (eller på tisdagen, alltså den 30 april, samma dag som tävlingen avslutas), den 1 maj, kommer jag (försöka) presentera vinnarna på bloggen och kontakta de via mejl.

Tack till Pocketförlaget som sponsrar denna tävling! Lycka till allihopa!


71 kommentarer:

  1. Jag är jättegärna med! Plus att jag tipsar om din tävling på min blogg!
    Länk:http://bokriket.blogspot.se/2013/04/tavling-hos-boklyckan.html
    Mejl: bokriket@live.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du deltar Andrea! Vi får ses snart igen^^

      Radera
    2. ja kan också vara med på denn tävligg!! du kan säga i skolan om jag har vunnit eller här johed@swipnet.se

      Radera
    3. Okej, lycka till Emma!!^^ <3

      Radera
  2. GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS OCH ETT SUPERSTORT GRATTIS IGEN!!!! :D
    Jag är jättegärna med och tävlar! Min mejladress har du nog redan, men här är den i alla fall :): viggo.sylo@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för dina många grattis, haha, det känns som om du har grattat mig på i princip alla sätt!^^

      Radera
  3. Grattis! Jag är gärna med!
    Mitt mail är boktycke[at]gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Livat att du är med Anna!^^ Lycka till! :D

      Radera
  4. Grattis Alba, jag är med, jag tipsade om tävlingen på min blogg- http://jennelies.blogg.se/2013/april/tavling-hos-alba-d.html#comment

    :) Jag kan skicka ett mail till dig så att du får min mailadress, för jag vill inte lämna ut den på grund av lite annat. Men ja Grattis till både dig och bloggen ^.^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Jennelie! Fullt förståénde :D

      Radera
  5. Grattis Alba! Hoppas du får en bra dag!
    Jag vill självklart vara med!
    Jag ska skriva om det på bloggen direkt efter den här kommentaren. ;D

    Min mail adress: dolasbokblogg@hotmail.se

    SvaraRadera
  6. Grattis till både dig och bloggen på födelsedagen! :D

    Så roligt att vi utanför Sverige också kan delta i tävlingen, så självklart är jag med och tävlar! :) Min mejl är lenacee@hotmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar man tackar Lena! :D
      Roligt att se att det uppskattas, tänkte att det skulle vara mycket roligare på detta viset, ni måste ju också kunna delta för en gångs skull!^^

      Radera
  7. GRATTISGRATTISGRATTISGRATTIS! Kolla WhatsApp :D
    Jag är självklart med! :D
    Har skrivit om tävlingen här: http://mittimellan-ella.blogspot.se/2013/04/grattis-alba.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack söta Ella!! Jag har kollat, HAHHAHAHAAHAH!! ;*
      Super! <3

      Radera
  8. Åh jag är jätte gärna med :)
    Min mail plexiglasbubbla[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  9. Jag är gärna med!

    bokparadiset[at]hotmail.com

    SvaraRadera
  10. Jag är inte med och tävlar men har ändå länkat din sida till facebook. Stort GRATTIS på din födelsedag!!!
    Kram!
    Sanna Juhlin

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack så jättejättejättemycket Sanna! :D
      Kram!

      Radera
  11. Grattis! Jag är med och tävlar. Dessutom har jag länkat tävlingen på min blogg här: http://bokhyllan.blo.gg/2013/april/alba-fran-boklyckan.html

    Mail: hedvig_andersson@live.se

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Hedvig (fint namn, mina föräldrar funderade på att döpa mig till det, men det fick bli Alba istället)! ;)

      Radera
  12. Grattis på födelsedagen! Jag är gärna med och tävlar! Mail; rebecka.jakobsson.elev@brunnsskola.se

    Länkade till din blogg på det här inlägget; http://minathoughts.blogspot.se/2013/04/tavlings-tips_23.html

    Tack för att du arrangerar den här tävlingen! Jätte-kul!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tusen tack Rebecka!^^
      Det såg jag, fint inlägg och tack så jättemycket! :D

      Radera
  13. Grattis!

    Jag är gärna med i tävlingen!

    Min mailadress är andersson.aston@gmail.com

    Jag har dessutom skrivit om din tävling (tillsammans med lite andra saker) här: http://laslampan.blogspot.se/2013/04/tavling-hos-boklyckan-och-nya-bocker.html

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!!^^ Ja, det var ett fint inlägg du skrev, lycka till! :D

      Radera
  14. Stort grattis!

    Jag är gärna med och tävlar skrev på min twitter och på min facebook sida =)

    miriam.tisander@gmail.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Trevligt att du också hänger på tävlingen!^^
      Och tack så mycket! Japp, det såg jag :)

      Radera
  15. Grattis!
    Jag är med.
    min mail: nfolkving@gmail.com

    SvaraRadera
  16. Ja, stort grattis! Jag tänkte testa min lycka utan extra lotter för en gångs skull (what if... det kanske är rätt väg att gå för vinst, vem vet). (; (: Min mejladress är: ielinashylla@gmail.com.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack Elina! Gör så, vem vet, plötsligt händer det! ;)

      Radera
  17. Grattis till dig och bloggen!

    Jag är gärna med och tävlar. Jag skrev om tävlingen på twitter (Mitt twitteralias: knasentjej).

    E-post: jenny[at]jennytranslation.com

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tackar man tackar Jenny! Jag önskar dig lycka till^^

      Radera
  18. Grattis igen!
    Jag är självklart med och tävlar!
    Har skrivit om tävlingen här: http://minbokkista.blogspot.se/2013/04/jattestort-grattis-till.html
    Och mejladress har du nog redan, men jag skriver den ändå ;)
    mimmi.jacobsson@hotmail.com
    :D :D :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack underbara du! <3
      Självklart, ingen tävling utan dig!! :D

      Radera
  19. Jag vill vara med :)
    Min mail: bokrecensionernu@gmail.com

    SvaraRadera
  20. Grattis till både dig och bloggen!
    Deltar gärna i tävlingen. Min mail är: lena.westman@telia.com
    Har även tipsat om tävlingen på min blogg.

    SvaraRadera
  21. Grattis va kul. Jag är gärna med och tävlar mia.eggimann@gmail.com
    Mia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Roligt att du är med och deltar! :)

      Radera
  22. JÄTTEJÄTTE STOOORT GRATTIS till dig och bloggen! Vilken jättefin tävling du ordnat, och jag tänker ju förstås vara med och tävla nu när du dessutom nämnt mig i ditt inlägg.:) Har skrivit om tävlingen här: http://mylifestylebyelvira.blogspot.com/2013/04/superstort-grattis-sager-jag-till.html
    Och min mejladress är denna: niemi.elvira@gmail.com

    Grattis supermycket och hoppas din födelsedag var fin!:D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack sockersöta Elvira! Roligt att du tycker det, haha, fattades bara det :) Det har jag sett, tacktack! Den var underbar :D

      Radera
  23. Grattis till dej å bloggen! :) tur du har som kommit in i tonåren, själv så har jag precis kommit ur dem/den. Jag är självklart med å tävlar! Min mejl: e.backeby@gmail.com

    SvaraRadera
  24. Grattis! Jag är självklart gärna med och tävlar :)

    edwinzoncarolina@hotmail.com

    SvaraRadera
  25. Jag vill jättegärna vara med och tävla. Här har jag skrivit om tävlingen: http://bokdrake.blogspot.se/2013/04/boklyckan-har-en-tavling-som-jag-tankte.html
    och det här är min mejl: melinafedko@gmail.com
    Grattis!

    SvaraRadera
  26. Jag är med :)
    Min mejladress är felicia_chr@hotmail.com
    Jag skrev om tävlingen på min blogg. Här är inlägget: http://bokkatten.blogg.se/2013/april/ar-med-och-tavlar.html#comment

    /Felicia

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skoj, härligt att du deltar!^^
      Btw, mycket fin blogg! :D

      Radera
  27. Jag är med! Skriver ett inlägg om det ikväll, måste göra läxan nu ^-^

    SvaraRadera
    Svar
    1. Härligt min sockersöta honeyboney, okej, använder samma utryck som i mejlet, haha!^^
      Lycka till, både med läxan och tävlingen! Se till så att dina föräldrar inte tjatar och gnatar för mycket! <3 ;)

      Radera
  28. Jag vill vara med!

    SvaraRadera
  29. Jag är självklart med! Du kan säga till mig på sms eller när vi träffas om jag har vunnit! :D

    SvaraRadera
  30. Jag är med! Skriver ett inlägg om det nu :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Skönt Karin, undrade när du skulle dyka upp!^^ ;) <3

      Radera
  31. Ah, du har väl min mejl, eller hur?

    SvaraRadera
  32. Jag är med!:) Mejl: lollo-h@hotmail.com

    SvaraRadera
  33. Grattis!
    Jag är gärna med och tävlar!
    Mejl: madeleine.knutsson@gmail.com

    SvaraRadera
  34. Kära honungskaka, här är mitt inlägg om din tävling ^-^

    http://iktorosbocker.blogspot.com/2013/05/fodelsedagstavling-hos-alba.html

    SvaraRadera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...