måndag 1 april 2013

Månadssammanfattning: Mars 2013

Lästa böcker:
Vingar av glas
Feberflickan
Jag väntar under mossan
Betvingade
Beautiful Creatures
Häxmästaren
Hemligheternas rike
De Sömnlösa
Farlig förmåga

Antal lästa böcker: 9

Antal recenserade böcker: 5

Antal omlästa böcker: 0

Antal böcker på svenska: 9

Antal böcker på engelska: 0

Antal lästa sidor: 2998

Bästa bok: Farlig förmåga, Betvingade, Häxmästaren samt Hemligheternas rike.

Sämsta bok: Feberflickan.

Mål till nästa månad: Jag ska nu direkt efter detta inlägg försöka skriva lite recensioner på de böcker jag ännu inte har recenserat, vilket är 4 böcker så antagligen kommer jag inte hinna med alla. Till nästa månad ska jag läsa mina recex samt några av mina engelska böcker i bokhyllan. Och så ska ju även vi i Bokcirkeln diskutera Beautiful Creatures och så ska jag läsa april månads Bokcirkelbok, Berättelser från Engelsfors. Pepp!! Men innan det måste jag ju självklart läsa Eld, för jag har faktiskt inte gjort det ännu, trots att jag köpte den på Bokmässan. Men jag har tjuvläst de tre första kapitlen, och hittills artar det sig bra.


2 kommentarer:

  1. Svar: <3 Vi måååste ses i sommar! Och vi måste ha boksamtal snart! :D

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, verkligen, längtar enormt efter dig!!^^ <3 Absolut, ni är ju så härliga hela bunten ;)

      Radera

Har du en bok som du tycker jag måste läsa? Eller är du ett förlag som vill ge mig ett recensionsex? Eller vill du kanske bara säga hej?
KOMMENTERA!

Jag svarar på ALLA kommentarer, acceptera dock att jag kommer slänga dåliga kommentarer och spam...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...